مزاحمت برای دیگران در فضای مجازی پیگرد قانونی دارد
پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ اکبر نصرتی، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی در خصوص جزئیات این خبر گفت: با مراجعه فردی مبنی اینکه شخص یا اشخاصی با انتشار پیام‌هایی در شبکه اجتماعی واتس‌آپ، موجب اختلاف بین خانواده و اقوام شده است، موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اینکه پیام‌های توهین‌آمیز و اختلاف‌افکن می‌توانست به اختلافات بیشتر در بین اقوام شاکی دامن زند، پرونده با جدیت و با اقدامات کارشناسی مورد رسیدگی قرار گرفته و فرد خاطی شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردید.

وی در ادامه گفت: متهم در مواجهه با ادله قاطع پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف و اعلام کرد که از غیرقانونی بودن عمل خود، هیچ‌گونه اطلاعی نداشته و اقدام وی فقط در جهت شوخی و تفریح بوده است که منجر به اختلاف بین خانواده و اقوام شده است.
  • پلیس شبکه

    سرهنگ نصرتی با اشاره به ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی به افراد خاطی هشدار داد: فضای مجازی همانند فضای حقیقی قوانین خاص خود را داشته و پلیس طبق قانون با هر گونه سلب آسایش و ایجاد مزاحمت برای دیگران برخورد خواهد کرد.

    رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سایت پلیس فتا به عنوان پل ارتباطی با هموطنان است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی می‌توانند از این طریق با پلیس در میان بگذارند.

دیدگاه غیرفعال شده است.

پسند

بازنشر