جالبه بدونین سارا شاهی مُدل و بازیگر ایرانی-اسپانیایی است. پدرش عباس جهانسوزشاهی شغل سفارتی داشت و دو سال پیش از انقلاب اسلامی در ایران، به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرد. او ندیده فتحعلی شاه قاجار است. مادر سارا یک هنرمند ایرانی به نام ماه منیره است.

سارا شاهی
نام اصلی آهو جهانسوز «سارا» شاهی تولد۱۰ ژوئیهٔ ۱۹۸۰ ‏(۴۰ سال)
اولس، تگزاس والدین پدری ایرانی و مادری ایرانی-اسپانیایی ملیت آمریکاپیشه مُدل و بازیگرسال‌های فعالیت۲۰۰۰–اکنون همسر(ها)استیو هوو ی تعداد فرزندان۳نفر.

شاهی رتبهٔ نودم را در مجله ماکزیم در لیست صد زن جذاب سال ۲۰۰۵ کسب کرده‌است و در سال ۲۰۰۶ به رتبه شصت و ششم صعود کرده‌است. وی در سال ۲۰۱۲ مقام ۳۶ام را در این لیست از آن خود نموده‌است.

سارا در تلویزیون آمریکا و سینمای هالیوود به فعالیت در زمینه بازیگری اشتغال دارد. او در سریال تلویزیونی مظنون (مجموعه تلویزیونی) که از شبکه سی بی اس پخش می‌شد، در یکی از نقش‌های اصلی با نام ثمین شاو به ایفای نقش پرداخت و در فیلم‌های سینمایی «گلوله به سر» و «دارزن» به ترتیب در کنار سیلوستر استالونه و آل پاچینو ظاهر شد.
قابل ذکر است موسیقی فیلم مظنون نیز که دیشب فصل سوم آن بپایان رسید ساخته‌ی هموطن دیگر ما رامین جوادی آهنگساز فیلم ها و سریالهای مطرحی مانند فرار از زندان است.

پسند

موردی برای نمایش وجود ندارد.

بازنشر

موردی برای نمایش وجود ندارد.