دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی
رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار دهنده تصاویر خصوصی یکی از شهروندان در فضای مجازی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

پايگاه اطلاع رسانی پليس فتا: سرهنگ‌ حسن کیخا، رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در تشريح خبر گفت: به دنبال ارائه شکوائیه توسط يكي از شهروندان به پلیس فتا مبني بر اينكه فرد ناشناسی با ارسال تصاویر شخصی و خصوصی وی موجب بر هم زدن آرامش روانی او و خانواده‌اش شده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا شهرستان ایرانشهر قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهاراتش بیان داشته که مدتی قبل شخصی ناشناس در فضای مجازی با عناوین مختلف برای من مزاحمت ایجاد کرد و من را تهدید می‌کرد که تمامی تصاویر خصوصی ام را در فضای مجازی منتشر می‌کند و من به این موضوع اهمیتی نمی‌دادم تا اینکه تصاویر شخصی و خصوصی من را برایم ارسال کرد.
  • پلیس شبکه

    رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کرده و با بررسی‌های صورت گرفته متهم پرونده را مورد شناسایی قرار دادند و با هماهنگی قضایی دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

    سرهنگ کیخا افزود: متهم پس از حضور در پلیس فتا شهرستان از موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کرد، اما پس از مواجهه شدن با ادله جرم لب به اعتراف گشود و بیان داشت در حال حاضر از کارهایی که کردم پشیمان هستم. که در ادامه متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی گردید.

    این مقام مسئول خاطر نشان کرد : پلیس با کسانی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی و تهدید و توهین نسبت به افراد در فضای مجازی می نمایند طبق قانون برخورد خواهد کرد و همچنین شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره گیری 096380 مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام نمایند.

دیدگاه غیرفعال شده است.

پسند

بازنشر