فاصله بین شوخی و بیشعوری فقط یه تارِ موی کوچیکه.
.
.

  • niloofar

    N
    سلام بانو وقتتون بخیر خوبید انشالله؟

  • niloofar

    غرض از مزاحمت یک سوال داشتم ازتون بنده یک متن دریافت کردم که از لحاظ پاراگراف بندی و نگارشی باید تصحیح بشه.
    میخواستم با تنهایی کنار بیایم دلم با تنهایی کنارنیامدرفت تنهایی و جایش را به یک عشق آسمانی دادشکست شیشه غمهایم و پر شد از شادی روزگارم نه در رویاهایم تو را سوار بر اسب سفید می بینم نه مثل پرنده در آسمانها من تو را بی رویا همینجا در کنار خودم میبینم نشسته ای روی پاهایم خیلی خوب فهمیده ای که چقدر دوستت دارم و بلند فریاد میزنی دوست داشتنت را بی قید و شرط بی منت بدون خواهش بدون التماس من تو را دارم تو اینجا هستی دقیقا کنار من چند لحظه به وسعت تمام لحظه ها پس نگاهت میکنم و همین می شود که من تو را حس می کنم یک احساس بی پایان که تو را در بر گرفته و درونم را از عطر حضور عاشقانه ات پر کرده تویی قبله راز و نیازهایم دستانت را به من سپردهای و گرم شده دستهایم تا همینجا همین خط بگذار آخر خطمان را نشانت دهم آخر خط ما یک نقطه چین بی پایان است ... میخواهم همه بدانند که عشقمان ابدی و جاودان است ...

  • niloofar

    این درسته بانو؟؟
    میخواستم با تنهایی کنار بیایم،دلم با تنهایی کنار نیامد و رفت.
    تنهایی جایش را به یک عشق آسمانی داد؛شیشه غم هایم شکست و روزگارم از شادی پر شد.
    نه در رویاهایم تو را سوار بر اسب سفید می بینم نه مثل پرنده در آسمان ها؛من تو را بی رویا همینجا،در کنار خودم میبینم.نشسته ای روی پاهایم.خیلی خوب فهمیده ای که چقد دوستت دارم و دوست داشتنت را بی قید و شرط،بی منت،بدون خواهش،بدون التماس فریاد می زنی.
    من تو را دارم؛تو اینجا هستی،دقیقا کنار من. پس چند لحظه به وسعت تمام لحظه ها نگاهت میکنم و همین می شود که من تو را حس می کنم.
    یک احساس بی پایان که تو را در بر گرفته و درونم را از عطر حضور عاشقانه ات پر کرده.تویی قبله راز و نیازهایم. دستانت را به من سپرده ای و گرم شده دستهایم.تا همینجا، همین خط بگذار آخر خطمان را نشانت دهم آخر خط ما یک نقطه چین بی پایان است .
    می خواهم همه بدانند که عشقمان ابدی و جاودان است ...

  • niloofar

    دکلمه شعر است.

  • niloofar

    مممون میشم اگر کمک کنید بنده رو 😘🌸

پسند

موردی برای نمایش وجود ندارد.

بازنشر

موردی برای نمایش وجود ندارد.