ارسال یک پست

برای ارسال یک پست، پس از کلیک کردن بر روی "ارسال جدید" می‌بایست متن ِ مورد نظر را در جعبه‌ی ارسال تایپ نموده و در صورتی که قصد ضمیمه کردن فایلی را به ارسال خود دارید، از فیلدهای مربوط به ارسال لینک، تصویر، ویدئو یا فایل کمک گرفته و در صورت نیاز از شکلکهای مربوط به پیام استفاده کرده و پیامتان را ارسال نمایید. سپس در صورتی که قصد انتشار پیام خود در شبکه های دیگر را دارید، میتوانید از کلید "اشتراک" استفاده نمایید.

ذکر یک کاربر

در صورتی که قصد ِ خطاب کردن ِ یک کاربر را در ارسال خود دارید، میتوانید از علامت @ استفاده نموده و سپس نام کاربریِ کاربر مورد نظر را تایپ نمایید. این پیام بصورت عمومی برای کاربر ارسال میشود و با پیام خصوصی تفاوت دارد و تنها فرق آن با سایر پیامها در شخصی بودن ِ پیام ِ عمومی میباشد که از طریق فـیلتــر @من قابل پیگیری است.

پیام خصوصی

درصورتی که قصد ارسال پیام خصوصی برای یکی از کاربران شبکه را داشته باشید، بطوری که شخص دیگری از آن مطلع نشود، میتوانید از قابلیت پیام خصوصی استفاده نمایید. برای ارسال پیام خصوصی میتوانید به صفحه‌ی شخصی کاربر رفته و از کلید مربوط به پیام خصوصی استفاده نمایید. دنبال کردن پیام‌های خصوصی از طریق فـیلتــر مربوط به ارسال‌های خصوصی و یا از طریق ایمیل (در صورت تنظیم از بخش تنظیمات کاربری) میسر میباشد.

تگ یا برچسب چیست؟

بهترین راه برای نشانه گذاری ِ ارسالها، استفاده از برچسب است که میتواند مانند ِ یک شاخه از سایت، تمامی ارسالهای شامل ِ برچسب مورد نظر را در بر بگیرد. امکان ساخت برچسب از طریق ِ قرار دادن علامت # قبل از کلمه‌ی مورد نظر ( Tag# ) صورت می‌پذیرد.